Legutóbb hozzáadott termékek ×

A kosár üres.

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK):

  1. Lehet-e olcsóbb az adott, kiválasztott termék? Igen vannak időszakos, készlet erejéig tartó akcióink, gyors informálódás érdekében iratkozz fel hírlevelünkre vagy tedd a kívánságlistádba az adott terméket. 10 db és 200.000 Ft feletti vásárlás esetén keress minket az elérhetőségeinken, hogy ellenőrizni tudjuk, van- e az adott termékre akció.

  2. Honnan származnak a termékek? Mi mindig használjuk a beszerzéseknél a minősített, hazai beszállítókat akik sokszor közvetlen gyári kapcsolattal rendelkeznek.

  3. Mi van ha egy termék nincsen raktáron? Mikor lesz? Amely termék nálunk nincsen raktáron, azt megpróbáljuk a hazai forgalmazótól megszerezni vagy megrendelni. Sokszor van, hogy egy termék elfogyott de napokon belül érkezik újra raktárra és máris újra elérhető.

  4. Miért drágábbak a mi termékeink, mint a “kínai” változatuk? Mi csak komoly cégek, sokat fejlesztett termékeit áruljuk és soha nem foglalkozunk a “másolatokkal” egyenesen Kínából.

  5. Nézem egy termék adatlapját, de nem engedi kosárba tenni mi az oka ennek? Azok  a termékek amelyek konfigurálhatóak, tehát létezik több méret, szín, minta azokat minden esetben a legördíthető választóból ki kell választani tehát a “fő” termék nem megvehető csak a létező változatai.

  6. Külföldi címre szeretnék rendelni tőletek, lehetséges ez? Igen minden esetben segítünk keress minket a szállítási feltételek ügyében.

  7. Nem találok olyan színt egy termékből, amit szeretnék, vagy tetszik. Sok esetben a gyártó dönti el mit tesz elérhetővé és így mi is csak azt tudjuk beszerezni, de van ellenpélda is. Például a Lupine lámpákból több kérhető eloxált bevonattal színesben, elérhető eloxált első karima és egyedivé tehető például egyedi gravírozással a lámpatest. Ajándéknál fontos lehet egy név gravírozás például.

  8. Mikor kaphatom meg a megrendelt terméket? Amennyiben van raktáron nekünk úgy a szállítónkon múlik de az esetek többségében 1-2 munkanap, maximum 3 nap belföldre. Külföldi címre lehet eltérő a szállítási idő. Amennyiben nincsen raktáron a rendelt, kért termék úgy a beszállítókon múlik a határidő.

  9. Írtam emailt nektek de nem kaptam választ. Mi is csak a reggel 9-től délután 17 óráig tartó ügyfélszolgálati időben tudunk reagálni és ha sok a rendelés és munka, picit lassabban érjük utol magunkat.

  10. Irreálisan valótlan árat találtam egy terméknél lehet benne hiba? Igen, bár mindent megteszünk a hibák, tévedések kiküszöbölésére. Amikor ilyen terméket találsz kérlek küld el nekünk, ezzel is segítve a munkánkat.

  11. Fogadtok építő szándékú kritikákat? Vagy sértésnek veszitek? Minden kritikát örömmel fogadunk, mert tudjuk ez a fejlődés záloga, köszönjük ha kedvesen foglalod össze.

  12. Nem találok egy terméket ami eddig volt. Minden márkánk, beszállítónk fenntartja a jogot a kínálatának módosítására, tehát termékeket kifuttathat és végleg levehet a kínálatából, így mi is alkalmazkodunk ehhez.

  13. Hétvégén és munkaszüneti napon nem tudok rendelni? Online webshopunkban le tudsz adni rendelést bármely napon és órában de a rendelésed feldolgozása a rá következő munkanapon kezdődik meg fizikailag.

  14. Személyes átvétel elérhető nálatok, meg tudom nézni a terméket élőben? Jelenleg csak és kizárólag online tudsz rendelni és a szállítás menüpontban részletezett kiszállítás elérhető.

  15. Mennyi garanciát kapok az adott, vásárolt termékre? Nálunk csak a számlával tőlünk vásárolt termékekre tudsz garanciát érvényesíteni. Minden esetben a magyar törvényi előírásokat betartva adjuk akár a magasabb gyári garanciát.

  16. Regisztrált vevőként milyen előnyökre tehetek szert? Hírleveleinkből elsőként értesülhetsz aktuális kínálatunkról, akcióinkról és fel tudsz jegyezni több szállítási címet is a fiókodban. Regisztrált vevőink minden lehetőségről előbb értesülnek mint a nem regisztrált ügyfeleink.

  17. Kérhetek extraként díszcsomagolást ha ajándékba rendelek valamit? Jelenleg még nem, de érdeklődj mert rövidesen megoldjuk.